Шукати в цьому блозі

понеділок, 12 листопада 2012 р.

Бузково...

Всім привіт!

У мене є одна мрія... Я страшенно мрію про машинку  для тиснення-вирізання... Переглядаю листівки польських майстринь і не перестаю дивуватись, як красиво вони витворяють свої роботи. Просто неможливо відвести погляд... Я теж хочу навчитися робити щось подібне. І для цього потрібна ця машинка. Я знаю, що моя мрія колись здійсниться. А поки-що покажу вам чергову листівку. Дуже подобається мені техніка "ізонитка", тому я поки-що не збираюсь зупинятись і творю в цьому напрямку )). Ось що з цього виходить


Трохи детальніше квіти ручної роботи. Вони прошиті нитками і по центру оздоблені бісером.


Елемент вишивки прикрашений фіолетовими стразами.


Дякую, що зайшли до мене в гості )

2 коментарі:

  1. Most of the diseases are cured by a simple lemon water and it is the best weight loss plan. A tablespoon of lemon juice can cure most of the diseases that we have, such as a cold, diarrhea, headaches and sore throat. So, drink lemon water if you are thirsty, then you will automatically get some positive effects on your body and mind. Does drinking Coffee and Lemon help with weight loss?

    ВідповістиВидалити